سفارش تبلیغ
صبا ویژن


خودمونی باهم

هرچی تودلم باشه اینجا میارم!!!!چون گوشی برای شنیدنش پیدانمیشه

پریا رفت!

برای همیشه گریه‌آور

پریا با دل شکستش رفت!پریای زجرکشیده من رفت.

پریای عزیزم.رفتی پیش مریم؟رفیقت رو خیلی دوست داشتی؟باشه؛قبول! ولی من چی؟تو که میدونستی من چقددوستت دارم؟

مادرت؟حامدبیچاره؟خواهرت؟گریه‌آور

پریای نازنین من آروم بخواب! دیگه هیچ کسی نیست که تهدیدت کنه.دیگه هیچکسی نیست که درحقت نامردی کنه.دیگه هیچ رفیق نارفیقی نیست که ازپشت بهت خنجربزنه!

آروم بخواب پری دوستداشتنی من! که دیگه دلت نیمه های شب بهونه اونی که به اجبار رهاش کردی رو نمیگیره!

دیگه دلتنگی و بغضای روزانه واشکای نیمه های شب سراغت نمیان!

آروم بخواب مهربون من!

آروم بخواب؛فکر دل بیچاره من رو هم نکن!

باورم نمیشه پری!

خیلی وقت بودلبخند رو روی لبت ندیده بودم!ولی الان دیگه هیچوقت نمیبینمت!

حتی اون چهره گرفته از دل پر غصتو!

بخواب نازنین من؛آروووووووووووووووم بخواب!

 

دست به وبلاگت نمیزنم عزیزمن!میخوام این یادگارت تاابدهمین شکلی بمونه:(

 

 

لطفا برای نویسنده این وب،که برای همیشه ازپیشمون رفته فاتحه فراموش نشه!

متشکرم!

 

 

 


نوشته شده در سه شنبه 92/10/10ساعت 11:45 صبح توسط یه نفر نظرات () |


قالب رایگان وبلاگ پیجک دات نت